lauantai 23. helmikuuta 2013

Pellolla

Tänään oltiin jo aamupäivästä ratsailla. Tälläkertaa minä punkesin Royn selkään.
Helpommin sanottu, kuiin tehty! Kas kun minä olen tälläinen herrantappi ja rautakangen niellyt, niin korkeamman Royn selkään kiipustaminen ei meikäläiselle ole ihan tuosta vaan tehty. Aijemmin olen käyttänyt jakkaraa, mutta sitä ei ollut nyt saatavilla. Talutin ponin kannon kohdalle tarhassa ja kiipesin siitä ihan leikiten selkään. :D

Sitten vaan ylämäkeen. Roy oli sitä mieltä, että maastoon ei pellolle. Mutta minä, pohkeet ja raippa olimme sitämieltä, että me mennään ylös pellolle. :D Haa! Ja pellolle, ihan keskelle mentiinkin. Sinne tehtiin kaksi ympyrää, no toinen oli soikio ja toinen epämääräinen mutkula. 8D

Siinä ensin tallusteltiin, ponit tallusteli ja sitten vähän ravailtiin. Oli kuin kamelilla olis ollut! Sen verran keinuvaa tuo umpihankiravi. Ja lopulta laukkaa. ET Prinssillä hienosti häntä soihdulla ja kaula kaarella. Minä otin vain pieniä laukkasiirtymiä. Molemmat rinkulat olivat Roylle haastavia. Lisäksi Roy koetti punkea aina sille rinkulalle millä Prinssi meni. Siispä harjoiteltiin omalla rinksulla pysymistä, Prinssin ohittamista. Ei perään kaahottamista. Jokaisen onnistuneen ohituksen jälkeen taputin kaulaa ja poika sai hetken levätä käynnissä.

Että semmosta tällä kertaa.


3 kommenttia:

  1. Mutkula! Siinäpä sana joka täytyy pistää korvan taakse :D

    Onhan se mukavaa että välillä Roy:llakin ratsastat, muutenhan toinen saa alemmuuskomplekseja.

    Ps. Osta trampoliini ja ota helvetilliset vauhdit ja hyppäät siitä voltin kanssa selkään. Sitten kun sujuu niin videoit ja laitat sen tänne meidän katseltavaksi. Eiks joo, mä niin kauniisti pyydän.. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Trampoliini. Roy sais sellaisen paskahalvauksen, että henkensä heittäis siihen paikkaan.

      Poista
  2. Oikeaa loma meininkiä.Kyllä tämä aina lehmän lypsyn voittaa :D

    VastaaPoista

Älä ole anonyymi, vaan laita nimi kun kommentoit -kiitos-