maanantai 6. elokuuta 2012

Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrkele

Päivitykset tehty, mutta puhelin on edelleen mykkä kuin kivi. Ei riitä edes koko perheen älli tajuamaan, mikä siihen tuli.

Puhelimella ei voi soittaa minnekään. Siis voi, mutta en kuule kun toinen vastaa. Se kyllä soi, kun mulle soittaa mutta en kuule soittajaa.

Saakelin kapula toimi moitteetta sunnuntai-iltapäivällä, illalla ei kuitenkaan enää toiminut. TOSI kivaa. Nyt kun tarvitsisin puhelintani enemmän kuin koskaan. Voi perrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

5 kommenttia:

  1. Mulla oli taannoin päinvastainen ongelma - kuulin, kun toisessa päässä vastattiin puheluuni, mutta vastaaja ei kuullut mun ääntäni.

    Vein puhelimen huollettavaksi ja puhelin vaihdettiin saman mallin uuteen kappaleeseen. Mutta uusi puhelin oli jo valmiiksi risa (meni itsekseen päälle ja pois päältä). Nyt tämä uusi puhelin on sitten huollossa.

    VastaaPoista
  2. Höh,näitä puhelimia.Mulla vanha rämä ja toimii vielä.Kuinkahan käy kun joutuu uuden ostamaan, löytyköhän mitään simppeliä laskuntekijää.

    VastaaPoista
  3. Oot varmaan jo kokeillu, mutta avaa takakansi, ota kortti ja akku pois ja putsaa ne. Jätä vaikka kuivamaan jos se on imeny kosteutta. Mulla auttaa noi ku mun luuri temppuilee.

    VastaaPoista
  4. nykyään mikään kännykkä ei pellaa kunnolla hetkeäkään:( oli se sit uusi tai vanha!

    VastaaPoista
  5. Karjakko: Akun otin heti alussa veke samantien. Ei auttanut, ei vaikka noiduin perään. :D Ja tätä uutta vekotinta en edes töissä käytä.

    VastaaPoista

Älä ole anonyymi, vaan laita nimi kun kommentoit -kiitos-